Youtube Ulubiency Kwietnia 2014

hej, dzisiaj zapraszam was do kosmetycznych ulubiencow kwietnia, produkty wymienione, zostawiam wam na dole pod filmikiem:)

-Tonik oraz zel do mycia twarzy Simple: Kind to Skin, Refreshing Facial Skin Wash

-Krem na dzien/noc Tolpa: Dermo Face, Sebio

-Maska do wlosow Dr. Organic: Organic Maroccan Argan Oil, Restorative Treatment Conditioner

-Maskara Lorea'l :Telescopic

-Kredka do oczu Essence: Big Bright Eyes

-Puder matujacy Rimmel :Stay Matte 001 Transparent

-Bronzer Gosh: Giant Sun Powder - Body Bronzer

-Szminka Revlon: Smoked Peach

Komentarze

  1. Ja na tołpie się zawiodłam, dla mnie te kosmetyki nie robią nic a jeden tonik mnie strasznie podrażnił. Jestem tutaj pierwszy raz i masz wspaniałego bloga, widać że wkładasz w niego dużo pracy :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty