VERSACE BRIGHT CRISTAL i ZEGAREK DKNY -50%

Cześć!

Chciałyśmy się z Wami podzielić portalami, dzięki którym kupiłyśmy już dużo markowych rzeczy, po super okazyjnych cenach.
Od razu zaznaczamy, że nie jesteśmy związane z tymi portalem w żaden sposób.

Kasia:
Polska strona wyprzedażowa Złotewyprzedaże istnieje od około dwóch miesięcy i oferuje naprawdę super produkty. Wiadomo, nie zawsze, chyba, że szukacie futerałów na Iphona we wszystkich kolorach tęczy, albo perskich dywanów.
Praktycznie codziennie zmienia się oferta i dochodzą nowe promocje więc, uwaga, to uzależnia.... I to bardzo.
Wystarczy założyć konto i voila - stuprocentowo oryginalne królestwo przed nami.

Idzie wiosna i moje wysłużone jabłuszko z DKNY troche mi się znudziło więc chciałam kupić sobie jakieś świeże perfumy. Wychodzę z założenia, że w zapach warto inwestować - ale wiadomo, nie zawsze się ma co.. Od dawna też chodziły za mną perfumy Versace - Bright Crystal - uwielbiam ten świeży, owocowo-kwiatowy zapach (w ogóle lubie wszystkie zapachy, więc to troche problem)

Jak tylko zobaczyłam je na stronie to od razu wrzuciłam do koszyka i tak, w ciągu 2 tygodni, dotarły do mnie kurierem - niestety to wada tego typu portali - wysyłają produkty dopiero po zakończeniu aukcji, czyli trzeba czekać nawet do tygodnia - a potem wszystko zależy od poczty.

Za 90ml zapłaciłam tylko 180 złotych (wg wizaz.pl 50 ml kosztuje aż 270zł...) - aż nie było mi żal tych znikających pieniędzy.




Jedyne co mnie wkurza w tych perfumach to ich zakrętka która jest ogromna i ciężka. Ale ma swój urok - w końcu do kryształ.. :)


Ewa:

Brytyjską alternatywą portalu złotewyprzedaże jest portal secretsales.com - dokładnie ten sam zamysł, limitowane oferty i duuuże zniżki.

Ja od dłuższego czasu szukałam dużego, złotego zegarka, bo uważam, że to klasyk i każda kobieta powinna taki mieć. Szczerze mówiąc to pozazdrościłam Kasi, która ma swój wysłużony złoty zegarek z Casio (Kasia: klasa sama w sobie!!) i sama zapragnęłam taki mieć :D
Niestety wiadomo, jako studentka i to za granicą nie pływam w pieniądzach więc zegarki z "górnej półki" raczej odpadały. Dopóki nie znalazłam cudnego DKNY na secretsales za 80 funtów - czyli przeceniony o więcej niż 40 procent!!

Tak oto stałam się posiadaczką tego cudeńka i od tej pory nie ściągam go z ręki..




Dla ciekawskich zdjęcie zegarka "na żywo" w poprzedniej notce z outfitem.
Na zamówienie czekałam 4 dni, przyszło w oryginalnym pudełeczku, z instrukcją - wszystko cacy. Niestety musiałam zmniejszyć bransoletę i to sporo - inaczej chyba nosiłabym go na łydce ;)

Czy Wy zamawiałyście coś z takich portali czy raczej nie macie do nich zaufania?

Pozdrawiamy,
Ewa i Kasia!

Komentarze

  1. kurcze ja bym kupiła tester na allegro bo szkoda mi tyle pieniedzy:/ ale perfumy sliczne sa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej CP stosuję 2 miesiące jest o tym osobny post, zapraszam do przeczytania szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym miała takie cudeńko to też nie ściągałabym go z ręki :) A te perfumy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ! :)

    Dodaję do Obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie ten zegarek bomba! a ze stron tego typu jeszcze nie korzystalam, ale chyba sie "przespaceruje" :)
    pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ukochane perfumy :) Korzystna cena.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty