Wróciłam!


Cześć dziewczyny!

Co prawda z nad morza wróciłam już w weekend, ale zdążyłam się już przeprowadzić z Warszawy do Częstochowy i zrobić generalny porządek w szafie (co nie jest wcale takie proste jak się wydaje!), więc piszę dopiero teraz. Ciężko jest mi nadrobić tydzień nieobecności w blogosferze - dziewczyny, szalejecie z tymi postami, nie wiem jak się do nich zabrać.

Co do moich nadmorskich spostrzeżeń kosmetycznych:

1. Wróciłam bledsza niż pojechałam - co wcale mnie nie dziwi, mimo że pogodę mieliśmy całkiem ładną. Nie umiem się opalić i koniec :C Zrezygnowałam nawet pod koniec z filtrów ale i tak nic to nie dało.
2. Kocham plażowy piasek i pokochałam krem Scholl do popękanych pięt - cudo! Nigdy nie miałam tak ładnych stóp. (Co nie zmienia faktu, że raz zdarzyło mi się chodzić w sandałach w morzu które zafarbowały mi stopy i nie mogłam ich domyć przez trzy dni :D)
3. Kocham również lakier Essence Iced Late - trzymał się bez poprawek równy tydzień, po którym go zmyłam bo po prostu mi się znudził.
4. Pierwszy raz od dwóch miesięcy złamał mi się paznokieć, niestety tuż przy samym opuszku  [*]. TO BOLI.

I to chyba tyle.
Mam głowę pełną pomysłów na następne posty więc szykujcie się!

K

Komentarze

  1. Fajnie, że już jesteś. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no to trzeba zrobić spotkanie w częstochowie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wracając z wakacyjnych wyjazdów też mam duże zaległości blogowe :) zamieścisz zdjęcia znad morza ? :) u mnie na blogu też ich trochę jest :) lubię polskie morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj z powrotem:)
    JA nie lubię się opalać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nigdy nie byłam opalona, po prostu nie umiem się opalić i tyle. mogę się co najwyżej spiec :P

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy spowrotem i czekamy na pomyslowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszymy się z Twojego powrotu i czekamy na więcej zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Usmialam sie z punktu 2 i 4 - wybacz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. co do porządków generalnych w szafie to mi one zajmują najczęściej cały dzień, nad każdym ciuchem siedzę z 10 minut, jeszcze kombinuję w międzyczasie różne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja po wakacjech stópki miałam gładziutkie :) - choć nie używałam niczego. Piasek chyba robi swoje :)
    - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja tez kocham ten krem, na opkowaowinu pisze ze juz po tygodniu widac efety, ja juz mialam ladne stopu po 3 uzyciu, a mialam naprade mocno popekane ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja problemów ze stópkami nie mam, na całe szczęście ;)
    ouu nie ma to jak złamany paznokieć ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty