Yves Rocher - Haul

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co znajdowało się w paczce, którą zamówiłam na yvesrocher.co.uk. Skusiłam się na dość spore jak na mnie zakupy ale były super promocje, a ja nie mam żadnych kosmetyków na lato. Bardzo lubię firmę Yves Rocher, mają kosmetyki super jakości w rozsądnych cenach. Oto co kupiłam:


Szaleństwo, już nic nie kupię w tym miesiącu!


Szampon i odżywka do włosów suchych z serii NUTRITION z oliwą z oliwek oraz mleczkiem z owsa. 


Żel pod prysznic i woda kolońska z serii The Vert Zielona Herbata (zapach jest mega rześki, idealny na lato). Plusem jest jego ilośc, 100ml i możemy się nim psikać w ciągu dnia by się orzeźwić - to mój ponowny zakup, używałam go 2 lata temu. Jak dla mnie to tania i fajna alternatywa do Light Blue D&G bo oprócz zielonej herbaty ma w sobie też coś z cytrusów. Kolejnym plusem jest też fakt, że ta woda jest typu unisex czyli możemy dzielić się nią z chłopakiem. Pamiętam, że moja przygoda z tą serią wód kolońskich zaczęła się od mojego taty! haha, on własnie miał tę wodę kolońską a ja ją mu nieustannie podkradałam! UWIELBIAM.

Chciałybyście się dowiedzieć czegoś więcej na temat konkretnego produktu? Piszcie w komentarzach! :)

Yves Rocher zrobił mi niespodziankę i dorzucił w prezencie pomadkę migdałową oraz mini żel pod prysznic który dorzucam do naszego rozdania KLIK


50 ML ŻELU POD PRYSZNIC 'FLOWER PARTY' DORZUCAMY DO ROZDANIA

Buziaczki, Ewa:*

Komentarze

  1. o widzę pomadkę z masłem shea, aktualnie jej używam, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy, muszę zajrzeć do Yves rocher

    OdpowiedzUsuń
  3. hmhm superasne rzeczy ;) też uwielbiam ich kosmetyki,zawsze mają coś fajnego w promocji ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam YR! To REWELACYJNA firma :-)
    Wyobraź sobie, że też niedawno robiłam u nich zamówienie i zamówiłam ten sam szampon co Ty i maske do włosów z owsem :-))
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. szalenstwo ogromne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie czekamy na recenzjie :)))

      Usuń
  6. Faktycznie zakupowe szaleństwo, ale produkty tej firmy są dobre, więc na pewno było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wszystko wiosennie tak na zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupowe szaleństwo, też mam na takie ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż..ja właśnie kupiłam ten szampon Rehab z lusha na chybił trafił, dopiero potem przeczytałam recenzje koleżanek i jestem załamana, a raczej jestem bardzo sceptycznie nastawiona, podobno wcale nie pomaga, a jeszcze szkodzi :/ Na razie maj fav jest różany tonik, ubóstwiam go od pierwszego psiknięcia! :D

    Co do yves rocher, ja kocham ich szampon I love my planet i na razie na tym zakończę swoją miłosć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię YR mam kilku ulubieńców
    :)
    2 szampony i tonik w żelu z wyciągiem z trzech herbat, peeling do twarzy morelowy

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja jeszcze nic nie miałam z YR ale coraz częściej myślę aby coś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde bardzo dobra firma, świetnej jakości kosmetyki

      Usuń
  12. no tak Pan Jacek jest chyba największym fanem YR jakiego znam i to dzięki niemu połowę Twojego piórnika wypełniały te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty